Więcej kliknięć przy prostych operacjach cz. 3.

Mój email do mBanku:

Czy Pani umie czytać? Napisałem, że ścieżka jest zbyt długa, a Pani w odpowiedzi przesłała mi informację, jak ta ścieżka wygląda.

Ma być tak jak było, tzn. loguję się do mBanku, widzę listę rachunków, klikam historia transakcji i już widzę! Żadne kryteria, żadne dynamiczne
przyciski obciążające pamięć komputera itp. Ja mi wyłączycie system, to nie spłacę karty kredytowej, bo mój wolny komputer się zawiesza po wejściu do nowego systemu. Koniec kropka.

Przestańcie mnie wkurzać i decydować za mnie. Podpisywałem umowę gdy był normalny system i oczekuję, że będzie jak było.

Pozdrawiam

Odpowiedź mBanku:

Szanowny Panie,

dziękuję za kontakt z mBankiem.

W nawiązaniu do otrzymanej od Pana korespondencji przykro mi, iż nowa strona transakcyjna nie spełnia Pana oczekiwań.

Jeśli życzy Pan sobie przekazać swoją opinię, odnośnie funkcjonalności nowego serwisu, a także wyłączenia dostępu do poprzedniej strony transakcyjnej do upoważnionego pracownika banku, to proponuję skorzystanie z możliwości złożenia sugesti.

Aby możliwe było zarejestrowanie Pana sugestii w drodze kontaktu mailowego, bardzo proszę o podanie w zwrotnej wiadomości Pana imienia i nazwiska jako osoby zgłaszającej. Proszę również o szczegółowe opisanie Pana uwag odnośnie nowego serwisu oraz o zachowanie ciągłości korespondencji mailowej.

Wniosek z sugestią, może Pan także złożyć samodzielnie poprzez serwis transakcyjny. W tym celu, po zalogowaniu przy użyciu identyfikatora klienta i hasła do serwisu transakcyjnego, proszę wybrać kolejno zakładki: Pasaż – Usługi – Dyspozycje, gdzie należy wybrać z listy rozwijanej – Rachunki – Pozostałe dyspozycje – Sugestie usprawnień i propozycje zmian w ofercie banku.

Sugestia może być również złożona w mBanku w drodze kontaktu telefonicznego z mLinią, pod numerem telefonu: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800. Proszę przygotować identyfikator klienta i telekod.

Zachęcam również do kontaktu audio lub wideo z Ekspertem online na stronie: https://online.mbank.pl/pl/iscontact
Proszę przygotować identyfikator klienta i hasło do serwisu transakcyjnego.

Sugestię, może Pan również złożyć udając się do placówki mBanku, z aktualnym dowodem tożsamości. Listę dostępnych placówek mBanku, znajdzie Pan pod podanym linkiem: http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/lokalizacja/

Mam nadzieję, iż powyższe wyjaśnienia okażą się dla Pana wyczerpujące.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu zwrotnego lub w innej wybranej formie: http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/