Nowy system nie działa na starych komputerach

Email do banku:

Informuję więc, że nowy system NIE DZIAŁA na starych komputerach. Po prostu NIE DZIAŁA? Czy wy to rozumiecie?

Jak mi wyłączycie stary system, to nie spłacę kart kredytowych, bo nie będę umiał. Wyjadę za granicę i nie spłacę. Rozumiecie?

Dlaczego macie w dupie klientów, którzy są z wami od 10 lat?

Proszę przekazać Panu prezesowi, że jutro zgłaszam do prokuratury doniesienie o działaniu na szkodę firmy. Podejmując kretyńską decyzję o zamknięciu sprawdzonego systemu działa na szkodę firmy i za to pójdzie do więzienia.

Odpowiedź mBanku:

Szanowny Panie,

dziękuję za kontakt z mBankiem.

W nawiązaniu do przesłanej wiadomości uprzejmie informuję, że jeśli otrzymał Pan mail oraz sms z informacją o udostępnieniu Panu nowego serwisu transakcyjnego, a występują problemy z logowaniem, zapraszam do kontaktu z mLinią pod numerem: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800.
Proszę przygotować identyfikator klienta i telekod.

Konsultant udzieli odpowiednich wyjaśnień oraz złoży odpowiednią dyspozycję, jeśli będzie to konieczne.

Zachęcam również do kontaktu audio lub wideo z Ekspertem online na stronie: https://online.mbank.pl/pl/iscontact
Proszę przygotować identyfikator klienta i hasło do serwisu transakcyjnego.

Mam nadzieję, że przekazane informacje okażą się pomocne.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu zwrotnego lub w innej wybranej formie: http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/