Nowy system nie jest intuicyjny

Mój email do banku:

Otrzymałem informację, że planują Państwo wyłączyć stary system transakcyjny. Stanowczo wyjaśniam, że nie wyrażam na to zgody. Nowy system jest tylko pozornie intuicyjny i ułatwia popełnienie błędów. Jeśli mi wyłączycie stary system, będę domagał się odszkodowania za wszystkie błędy, jakie popełnię przy korzystaniu z waszego systemu.

Odpowiedź banku:

Szanowny Panie,

uprzejmie dziękuję za Pana uwagi, wszystkie są dla nas bardzo ważne. Liczymy się z każdą opinią naszych Klientów, bez których nie byłoby mBanku.

Nawiązując do Pana wiadomości, pragnę przyznać Panu rację, że jest duża różnica między starym a nowym serwisem transakcyjnym. Po starym serwisie poruszał się Pan sprawnie i intuicyjnie z tego względu, że od dawna Pan z niego korzystał, jednak proszę mi wierzyć z każdym kolejnym logowaniem do nowej wersji będzie Panu łatwiej. Nawet jeżeli zmieni Pan bank, również w nowym będzie się Pan uczył serwisu transakcyjnego a w mBanku ma Pan już swoją historię, konta.

Bank udostępnił nowy serwis transakcyjny, aby ułatwić klientom korzystanie z podstawowych operacji finansowych. Są w nim dostępne wszystkie posiadane przez Pana produkty i usługi oraz pełna historia operacji.

Wprowadzając nowy serwis transakcyjny ulepszyliśmy wiele dotychczasowych funkcjonalności. Zostały również wprowadzone zupełnie nowe, których celem jest przede wszystkim ułatwienie dokonywania operacji bankowych. Zachęcam do przetestowania w praktyce nowych możliwości serwisu:

– Najnowszym Ekspertem Online, który ma wgląd w Pana dane i produkty podczas rozmowy, może udzielać Panu szczegółowych informacji i przyjmować dyspozycje dotyczące Pana produktów. Dzięki temu w większości spraw nie musi Pan kontaktować się z mLinią i ponosić kosztów rozmowy telefonicznej czy udawać się do placówki banku i tracić cennego czasu. Rozmowa odbywa się z poziomu serwisu transakcyjnego, przez internet.

– mOkazje umożliwiają dodatkowe oszczędzanie podczas dokonywania zakupów. Dostępne są zarówno oferty ogólne jak i spersonalizowane.

– mNawigacja to swoisty menadżer finansów, dzięki któremu może Pan planować wydatki i wygodnie zarządzać domowym budżetem.

Pana opinia jest dla nas bardzo cenna, jednocześnie chciałbym jednak zachęcić Pana do zapoznania się z funkcjonalnością nowego serwisu transakcyjnego, zanim zaneguje Pan jego przydatność.Podaję link do strony internetowej, na której może Pan zapoznać się z nowościami oraz przewodnikiem dla początkujących użytkowników serwisu: http://www.mbank.pl/indywidualny/serwis-transakcyjny/

Dodam również, że proces wyłączenia starej wersji systemu jest nieodwracalny, jednak z czasem nawet Panu będzie łatwiej korzystać z nowej wersji.

Mam głęboką nadzieję, że w dłuższej perspektywie czasu z chęcią będzie się Pan logował na swoje konto w nowym serwisie.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu zwrotnego lub w innej wybranej formie: http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/