Nowy system zamula

Mój email do banku:

Dziękuję za uprzejmą wiadomość, z której wynika, że Pani lepiej wie, co dla mnie jest dobre. Niestety Pani się myli, ja wiem lepiej, co jest
dobre, a co złe. Mam konta w innych bankach, mbank nie jest moim jedynym bankiem, więc niczego nie będę się uczył. Nowy system źle działa na
starych komputerach, które mają mało pamięci. Nie planuję zmieniać komputerów tylko dlatego, że bank zmienił system transakcyjny.

Jeśli mi wyłączycie stary system, moje karty kredytowe pozostaną niespłacone, bo nie będę miał możliwości ich spłacić. Obecnie mam zadłużenie ok. 70.000 zł.

Odpowiedź banku:

Szanowny Panie,

dziękuję za przesłaną wiadomość.

W nawiązaniu do treści Pana e-maila chciałbym na wstępie zaznaczyć, że wszystkie opinie naszych klientów (pochlebne/niepochlebne) są dla nas bardzo ważne. Liczymy się z każdą opinią naszych klientów, bez których nie byłoby mBanku.

W odpowiedzi na Pana wiadomość uprzejmie informuję, że mBank od od 2000 roku buduje historię bankowości. Jako partner finansowy towarzyszyliśmy przez te wszystkie lata wielu naszym klientom w ich rozwoju prywatnym i zawodowym. Na podstawie dotychczasowej współpracy wiemy, jak kształtowały się potrzeby i oczekiwania klientów. Zawsze staraliśmy się do tych zmian dostosowywać, a nawet iść o krok dalej.

W związku z powyższym prezentujemy Panu nową odsłonę mBanku, która łamie rynkowe schematy i tworzy zupełnie nową jakość w dziedzinie usług finansowych i obsługi klientów.

Mam głęboką nadzieję, że w dłuższej perspektywie czasu podzieli Pan powyższą opinię, a dokonywanie operacji bankowych stanie się dla Pana dzięki nowemu serwisowi przyjemniejsze i intuicyjne.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu zwrotnego lub w innej wybranej formie: http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/