Wiadomość do mBanku:
W odpowiedzi na prośbę o wyrażenie zgody na przekazanie uwag informuję, że nie tylko wyrażam zgodę, ale także wymagam, aby moje uwagi zostały przekazane wszystkim odpowiedzialnym za ten burdel łącznie z prezesem banku.
Odpowiedź mBanku:
Szanowny Panie,
dziękuję za przesłaną wiadomość.
W nawiązaniu do Pana e-maila przykro mi, że nowy serwis nie spełnia Pana oczekiwań. Uprzejmie informuję, iż poniższa korespondencja nie zawiera treści sugerowanych przez Pana zmian dot. funkcjonalności serwisu banku.
Bardzo proszę o ponowne przesłanie zapytania. Jednocześnie przepraszam za niedogodności.
Ufam, iż powyższe informacje będą pomocne.
W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu zwrotnego lub w innej wybranej formie: http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/