Nieprzejrzysta lista transakcji

Mój email do mBanku:

Otrzymałem informację, że planują Państwo wyłączyć stary system transakcyjny. Stanowczo wyjaśniam, że nie wyrażam na to zgody. Proszę pozostawić mi dotychczasowy system. W przeciwnym wypadku nie spłacę kart kredytowych, bo nie będę umiał. Wyjadę z kraju i mnie nie znajdziecie. Majątku trwałego tutaj nie mam.

Nowy system NIE NADAJE się do pracy. Otrzymuję codziennie mnóstwo przelewów i dotychczas wystarczyło kliknąć „historia transakcji” i od razu miałem listę transakcji wraz z tytułami, w których są numery transakcji. W nowym systemie, aby mieć listę numerów transakcji, muszę klikać w KAŻDĄ transakcję osobno i czekać aż się rozwinie. To rozwijanie na cały ekran dodatkowo stwarza ryzyko, że przeoczę którąś wpłatę i nie zatwierdzę jej klientowi.

Proszę nie bawić się w kochającego rodzica, który lepiej wie, co jest dziecku potrzebne, bo jestem już dużym dzieckiem i wiem dobrze, że nie chcę nowego systemu. Rozumiecie? Tylko spróbujecie mi wyłączyć system, od razu wyjeżdżam z kraju bez spłacania kart kredytowych. Zrobię to Wam
na złość, bo wkurwiacie mnie swoją bezczelnością.

Odpowiedź banku

Szanowny Panie,

dziękuję za kontakt z mBankiem.

W nawiązaniu do przesłanej korespondencji dziękuję za wyrażone przez Pana uwagi. Liczymy się z każdą opinią naszych klientów, bez których nie byłoby mBanku.

Bank podjął decyzję o zaktualizowaniu obecnego serwisu transakcyjnego, aby ułatwić klientom korzystanie z podstawowych operacji finansowych oraz postosować się do najnowszych trendów. mBank od lat jest bankiem, który chce dostarczać swoim klientom najbardziej zaawansowane technicznie rozwiązania i tak też czyni wprowadzając nową wersję serwisu. Portal ten, na tle innych bankowych serwisów informacyjnych, wyróżnia się innowacyjną formułą komunikacji, opartą głównie na obrazie. Dzięki temu świat produktów bankowych zyskuje nieobecny do tej pory w Polsce wymiar w takim zakresie.

Nowy serwis transakcyjny oferuje nowe funkcjonalności, które są niedostępne w dotychczasowym serwisie, wśród których są:
– możliwość rozmowy z Ekspertem online poprzez wideoczat,
– korzystanie z mOkazji,
– narzędzie do lepszego zarządzania finansami oraz wiele innych usprawnień.

Zachęcam do skorzystania z atrakcyjnych rozwiązań, które daje nowy serwis transakcyjny.
Coraz większa liczba klientów korzysta z tych funkcjonalności i jest usatysfakcjonowana nowymi usprawnieniami.

Mam głęboką nadzieję, że w dłuższej perspektywie czasu podzieli Pan powyższą opinię, a dokonywanie operacji bankowych stanie się dla Pana dzięki nowemu serwisowi przyjemniejsze.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu zwrotnego lub w innej wybranej formie: http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/