Przepraszamy za niedogodności, ale stary system musimy wyłączyć.

Email do mBanku:

Proszę mnie nie obrażać. Nigdy nie będzie przyjemnością korzystanie z systemu, który zamula komputer a ponadto czynności, które dotychczas wymagały 2 kliknięć, obecnie wymagają pięciu kliknięć. Proszę potwierdzić, że przekazał Pan prezesowi banku informację o moich zastrzeżeniach, aby potem nie było tłumaczenia, że on nie wiedział, że działa na szkodę firmy dopuszczając kretynów do tworzenia systemu.

Odpowiedź mBanku:

Szanowny Panie,

dziękuję za kontakt z bankiem.

Bardzo mi przykro, że nowy serwis transakcyjny nie spełania Pana oczekiwań.

Jednocześnie pragnę zaznaczyć, że nie będzie możliwe pozostawienie dotychczasowego serwisu transakcyjnego. Bank rezygnuje z tej wersji do końca 2014 roku.

Dodsatkowo pragnę przypomnieć, że mam Pan możliwość zgłoszenia sugestii. Zostanie ona przekazana do Wydziału Zarządzania Procesami Obsługi Klienta, zajmującego się usprawnianiem ofert i usług oferowanych przez mBank.

Zgłoszenie sugestii na podstawie e-maila będzie możliwe po wyrażeniu przez Pana zgody. Proszę o przesłanie informacji o zgodzie bądź jej braku oraz o zachowanie ciągłości korespondencji.

Jednocześnie uprzejmie informuję, że złożenie dyspozycji możliwe jest również na 4 inne sposoby:

1. Dyspozycję można złożyć samodzielnie w nowym serwisie transakcyjnym. Po zalogowaniu przy użyciu identyfikatora klienta i hasła do serwisu transakcyjnego, proszę wybrać kolejno zakładki: Pasaż – Usługi – Dyspozycje – Rachunki – Pozostałe dyspozycje – Sugestie usprawnień i propozycje zmian w ofercie banku.

2. Zapraszam do kontaktu z konsultantem mLinii pod numerem: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800.
Proszę przygotować identyfikator klienta i telekod.

3. Zachęcam również do kontaktu audio lub wideo z Ekspertem online na stronie: https://online.mbank.pl/pl/iscontact
Proszę przygotować identyfikator klienta i hasło do serwisu transakcyjnego.

4. Dyspozycję można także złożyć udając się do placówki mBanku z aktualnym dowodem tożsamości.
Lista placówek znajduje się pod linkiem: http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/lokalizacja/

Jednocześnie serdecznie przepraszam za wszelkie utrudnienia, jakie napotkał Pan w dostępie do produktów i usług mBanku.

Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się dla Pana pomocne.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu zwrotnego lub w innej wybranej formie: http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/