Wiadomość do mBanku:
Proszę, tylko bez tych grzeczności w stylu „Uwagi naszych klientów są cennym źródłem informacji, które wykorzystujemy we wdrażanych rozwiązaniach”
Gdybyście naprawdę słuchali opinii klientów, to nie wyłączalibyście starego dobrego systemu.
Odpowiedź mBanku:
Szanowny Panie,
dziękuję za przesłaną wiadomość.
Nawiązując do Pana wiadomości, uprzejmie informuję, iż mBank podjął się zaktualizowania obecnego serwisu transakcyjnego, aby ułatwić klientom korzystanie z podstawowych operacji finansowych oraz dostosować się do najnowszych trendów. mBank od lat jest bankiem, który chce dostarczać swoim klientom najbardziej zaawansowane technicznie rozwiązania i tak też czyni wprowadzając nową wersję serwisu.
Jednocześnie serdecznie przepraszam za wszelkie utrudnienia i niedogodności, jakie napotkał Pan korzystając z naszych usług.
Mam nadzieję, iż powyższe wyjaśnienia okażą się dla Pana wyczerpujące.
W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu zwrotnego lub w innej wybranej formie: http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/