Zgłoś sugestię albo porozmawiaj ze ścianą

Email do mBanku:

Najpierw przeczytajcie dokładnie emaila ode mnie, a potem zadawajcie głupie pytania. Moje dane takie jak PESEL i nr klienta przecież Wam podawałem. To już jest kpina. Klient Wam pisze, co mu się nie podoba, podaje Wam pełne swoje dane, a Wy mu w odpowiedzi piszecie, że jak nie jest zadowolony to ma zgłosić sugestię, ale wcześniej ma podać swoje dane.

To taka Wasza nowa taktyka? Macie nadzieję, że w końcu znudzi mi się rozmowa ze ścianą?

Zresztą przeszukajcie fora internetowe i Wasz profil na Facebooku, tam jest pełno sugestii klientów niezadowolonych z nowego systemu. Po co mnie namawiacie do przesłania sugestii, skoro i tak wszystkie sugestie macie w dupie, bo jakiś kretyn zrobił nieprzemyślany system, a inny kretyn uznał, że ten nowy jest lepszy?

Powtarzam po raz ostatni. Nowy system jest do dupy. Nie działa na starych komputerach. Jak mi wyłączycie stary system, nie spłacę zadłużenia na karcie kredytowej, bo nie będę miał jak.

Odpowiedź mBanku:

Szanowny Panie,

dziękuję za przesłaną wiadomość.

W odpowiedzi na Pana mail uprzejmie informuję, że funkcjonalność karty kredytowej umożliwia ustawienie automatycznej spłaty całości zadłużenia do czego serdecznie zachęcam. Wystarczy zapewnić środki na rachunku powiązanym. Zmiana serwisu transakcyjnego nie upoważnia klientów w żaden sposób do nie regulowania swoich zobowiązań.

Zgodnie z paragrafem 37 Regulaminu otwierania i prowadzenia bankowych rachunków dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., bank ma prawo do wprowadzenia zmian związanych z serwisem transakcyjnym. Poniżej zamieszczam Panu link do Regulaminu:
http://www.mbank.pl/download/regulaminy/Regulamin_otwierania_i_prowadzenia_rachunkow_oszczednosciowo-rozliczeniowych_w_mBanku.pdf

Ufam, że przekazane wyjaśnienia będą dla Pana wyczerpujące.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu zwrotnego lub w innej wybranej formie: http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/