Więcej kliknięć przy prostych operacjach cz. 3.
Mój email do mBanku: Czy Pani umie czytać? Napisałem, że ścieżka jest zbyt długa, a Pani w odpowiedzi przesłała mi informację, jak ta ścieżka wygląda. Ma być tak jak było, czytaj więcej …
Mój email do mBanku: Czy Pani umie czytać? Napisałem, że ścieżka jest zbyt długa, a Pani w odpowiedzi przesłała mi informację, jak ta ścieżka wygląda. Ma być tak jak było, czytaj więcej …
Mój email do mBanku: Proszę nie pisać głupich formułek, bo to denerwuje. Nie jestem analfabetą i nie potrzebują obrazków. Róbcie sobie dla małolatów systemy z bajerami, nikt wam nie zabrania, czytaj więcej …
Mój email do banku: Otrzymałem informację o planach wyłączenia mojego starego systemu mBanku. Powtarzam po raz ostatni, że nie chcę Waszego nowego systemu i proszę nie przekonywać mnie, że gorszy czytaj więcej …
Email do banku: Informuję więc, że nowy system NIE DZIAŁA na starych komputerach. Po prostu NIE DZIAŁA? Czy wy to rozumiecie? Jak mi wyłączycie stary system, to nie spłacę kart czytaj więcej …
Mój email do mBanku: Uprzejmie proszę o informację, w jaki sposób mogę zmienić bank bez zmiany numeru rachunków. Gdy podawałem numery bankowe klientom, korzystałem z systemu, który był normalny. Odpowiedź czytaj więcej …
Mój email do mBanku: Otrzymałem informację, że planują Państwo wyłączyć stary system transakcyjny. Stanowczo wyjaśniam, że nie wyrażam na to zgody. Proszę pozostawić mi dotychczasowy system. W przeciwnym wypadku nie czytaj więcej …
Mój email do banku: Dziękuję za uprzejmą wiadomość, z której wynika, że Pani lepiej wie, co dla mnie jest dobre. Niestety Pani się myli, ja wiem lepiej, co jest dobre, czytaj więcej …
Mój email do banku: Otrzymałem informację, że planują Państwo wyłączyć stary system transakcyjny. Stanowczo wyjaśniam, że nie wyrażam na to zgody. Nowy system jest tylko pozornie intuicyjny i ułatwia popełnienie czytaj więcej …